fredag 12 april 2013

Tips! m.m

Tiden bara rusar iväg
Är ju bara måndag och fredag
 
Och barnen bara växer så det knakar
(tur man själv bara blir yngre)
Så det gäller att ta till vara på tiden!
 
<3 Bus ligan <3
 
 
Tänk att stor tjejen blir 8 år i år
Mellan tjejen 4 år
och Lillan snart 4 månader
Kom då på att det är hög tid för dop, innan hon växer
ur klänningen...
 
 
Då börjar min hjärna gå på hög varv
Hur ska tårtan se ut?
Vad ska den ha för smak? m.m
 
Sök lite på nätet, allt verkar vara så gött!
Ingen besluts ångest alls, nä då.... inte alls...
 
Geishafluff  och hallonfluff varkar vara gött
Men ni kanske har någon annan smak och idé
HJÄLP MIG! *snälla*
Kom med förslag
 
Annars har jag koll på läget ;0)
 
*******************************************************
 
Jag som alla andra går och väntar på våren
Vid den här tiden brukar jag ha massa blommor ute
Men lusten infinner sig inte då det är fortfarande är så kallt
Måtte de bli en kanon sommar!
 
 
 
Men igår köpte jag mig faktisk mina första penseér för i år
 
Har även lekt lite med hönsnät
 
Änglavingar och ett hjärta
Ros utav gjutesäck
 
 
Även betong lövet fick sig lite blommor

 


 
Även dörren har fått sig en krans som matchar resten
 
Hönsnät, spets, pärlor och gjutesäck
 

 
En till krans av en säck
 
 
Köpte mig en bok för ca 10 år sen, om decopage
Även alla tillbehören
Då fanns det inte så många fina roliga servetter
Så jag la ner det projektet -
el ja, en pall med rosor lyckades jag få till
Men NU bara det dräller om dem- kul!
Så nu ska det göras bla tavlor- som typ alla andra gör
känns det som.... Men så fina


Dessa skall sitta på block ljus :0)
 

 
 
******************************************************
 
Ha en trevlig helg alla!
 
Och kom gärna med förslag på fluff el annat spännande till tårtan
 
 
******************************
 
ANN-DESIGN
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar