lördag 24 november 2012

JUL marknad * 2

Idag är det fullt upp!
 
Var och gjorde mig plats på Silénska igår
och idag öppnar vi jul mässan!
 
Har redan sålt 2 kransar, så det var bara hem för att göra nya stommar så jag kan få till några nya ;0)
 
 
Silvénska villan

*************************
 
Just nu är jag i färd med att göra klart me allt som skall med ikväll till Lyktfesten
 
Här har ni ett smakprov på mina grantomtar
 
 
Granris tomte

 
 
Ha en trevlig lördag!
 
 
*************
 
ANN-DESIGN


3 kommentarer:

  1. Vad tar du för en hjärtmossgran? kram Susanne P

    SvaraRadera
  2. Mossgran var det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Susanne P: Jag tar 50:-/st för dem. De finns just nu på Silvénska villan... Ska försöka se till att de kommer finnas fler sådana att köpa om de tar slut... Kram Ann

      Radera