torsdag 9 januari 2014

VIKTIGT MEDDELANDE!

Nytt år och nya möjligheter!

VIKTIGT MEDDELANDE....

Jag kommer troligtvis att lägga ner bloggen
 då jag har från en början använt den som en hobbyblogg 
och för att visa upp mina alster som kommer att finnas med på olika tillställningar.
Så varför inte börja det nya året med något nytt!

Jag har under December månad
 bestämt mig för att INTE längre medverka på Silvénska Villan
 Filippamässan el andra tillställningar, då jag insett att det finns inte mer än 24 tim på ett dygn :-(
Barnen går först!

Jag kommer självklart att pyssla ändå och även ta beställningar om så önskas
- Detta är ju trotts allt mitt liv :-)

Jag har precis skapat en sida  på FB
som jag kommer använda till att visa upp olika pyssel 
som jag/ vi kan njuta av och se på här hemma! 
I vanliga fall så ger jag bort el säljer allt, som är lite tråkigt till viss del....


Men jag hoppas ni kommer kunna inspireras utav min nya sida
 och jag tar som sagt även beställningar om så önskas!

Så varmt Välkomna HIT!

*******************************************
Idag kliade det rejält i pysseltarmen

Så det blev en tårta
Ni som känner mig väl vet att jag gillar att skapa med hönsnät och material från naturen






Hoppas vi ses på FB

Kram ANN

**************************

ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar