torsdag 18 april 2013

  
Sen uppdatering...
 
Lite pyssel från helgen
 
Decopage
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Ljus på "silver" fat med gjutesäcks blommor
 
 
 
Min senaste idé
 
Som är till alla vin älskare
Nu kan ni ha med er vinet ut på tex stan utan att bära runt på en låda ;0)
 
I påskas så gav vi bort ett påskägg med vin i
Måste utveckla denna idé mer tänkte jag
Varför inte en väska?
Började googla om någon hade samma idé som mig
Hittade en som har en liknande, men min har hällor till vin glasen ;0)
(plastglas är nog att rekommenderas)
Så helt lika är de inte!
 
Detta är min prototyp
Tog lite väl lång tid att göra..
Har ju som sagt 3 barn som kräver sin tid, så jag får tänka ut en annan enklare variant på väska
Men den kommer har samma funktioner ;0)
 
Men vill någon beställa denna modell så löser vi detta ;0)
Ska lista ut nästa modell och då kommer de att finnas på Silvénska till sommaren
Även en massa annat!
 
 
***********************
 
Idag sitter jag inne och kurar *burr*
Och försöker lära mig att dricka kaffe ;0)
 
Kom på att jag har en del att lära mig innan jag blir vuxen
Som att dricka Kaffe och Vin
 
De går sakta men säkert *haha*
 
 
 
***************************
 
 
ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar