tisdag 5 april 2011

Snart lördag

NU ÄR DET 4 DAGAR KVAR!!!!LÅNGSERUDS BYGDEGÅRD 9/4 ÖPPET 10-16

Glöm inte att komma till busungarnasecondhand på lördag!

Allt ligger nerpackat, bara att styra bilen mot Långserud :0)





Får se om ja orkar med nått pyssel idag.

Har haft jobbhelg och jag måste ta tag i allt här hemma, sen lockar trädgården en del just nu. Vi gick aldrig in igår efter vi kom hem efter jobb och dagis, vi fastnade i trädgården. Är så härligt när man ser hur allt börjar få liv igen efter en låååång vinter!


Behöver inte gå ut i  skogen för att plocka blåbär i år :0)
Ursäkta de dåliga kortet!

TILDA dockor blir mitt nästa projekt


Vill tacka alla mina trogna besökare!
Är riktigt förvånd över alla besökare jag haft, det trodde jag aldrig :0)
Redan över 1000-besökare sen jag började blogga den 11 februari!



ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar