onsdag 6 april 2011

Påsk

Kom på att jag inte har tecknat nått vidare sen jag gick ur skolan...
                      Och det är bra många år sen :0/
Lite ring rosting känner jag mig.








Sen kom jag på att det är ju faktiskt Påsk snart. Så jag fick ju rita några påsk brev som ungarna ska få färglägga sen!



Blivande påsk brev

Eftersom jag jobbat lör-mån så har jag inte varit och tittat till min lilla odling. Fick mig en smärre chock då det har kommit upp en hel del växter. De ska ju inte titta fram föräns om någon vecka till! Men jag är nöjd :0)
Mest nöjd blev när jag såg att solhatten har kommit upp, alla sa till mig att den kommer du Inte lyckas med. Kan Stolt säga att jag har nu gjort de. :0)



Höstvädd, Strand veronika, Dubbel bladig prästkrage M.M


Solhatt



ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar