onsdag 23 mars 2011

Slappa

Var just det jag skulle göra idag. Gick ju sissådär. Men alla som känner mig vet ju att jag Inte kan hålla det. Men jag slappade iaf i några timmar :0)

Har fått ihop lite saker här nu iaf


Söt Ängel
Hjärta klädd med buxbom

Ring klädd med buxbom



Har ni behov av en utbildad damskräddare- Då kan ja rekommendera min svägerska Jessica
Hon har gjort sååå fina klänningar till mina barn. Jessica tar emot beställningar. Kanske ni är i behov av en klänning till studenten el varför inte en bröllopsklänning :0)
Gå gärna in på denna LÄNK för att se ett ur val av hennes alster










ANN-DESIGN

2 kommentarer:

  1. Vilka fina klänningar!! / Jennie

    SvaraRadera
  2. Ja hon är bra duktig Jessica! Den sista klänningen- den gillar ja! Synn ja inte kan klämma mig i den :0)

    SvaraRadera