fredag 25 mars 2011

Ja imorn smäller det

Alla frågar- Hur går det?  Är du klar?  Har du mycket saker? osv
Många frågor har jag fått de senaste dagarna.

SVAR:
Jo, jag är så gött som klar. Men SHIT mässan är imorn. Har inte fattat detta riktigt. Har förberett detta i flera veckor, men nu är det nära :0) Jag som brukar stressa och stressa, men jag känner mig faktiskt Ganska lugn. Har bara en sak kvar att göra, sen är jag helt klar.


Iom att jag grejjat en hel del inför mässan nu så har jag inte hunnit med att grejja hemma. Igår så var det försäljning av blommor på torget, så det fick inhandlas lite. Men bara Lite, väntar på att man kan sätta ut andra växter som inte är så känsliga :0)

Tulpan - Vit, dubbel bladig
Penséer
Vit bellis

Stilleben

Ännu en pensé

Blåbärsris


Ha en skön dag!

ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar