torsdag 17 mars 2011

Nä inte alls...

Va Nä JAG är INTE ett dugg STRESSAD!!!

Får jag inte min tunna metalltråd imorn el på månda då vet ja inte va jag gör...
Har ju även andra beställningar som jag fått som blir försenade pga att man MÅTSE VÄNTA på saker.

Får bli en tur till stan imorn, har en lååång lista på allt som behövs bla- Spik, Lim, Färg, Sytråd m.m
Blir nog bra i slut ändan :0)

Va på returen och fyndade idag, hela 11:- la ja ut. Fick tag på en jätte fin vas för 1:- och två saker som är till min mor. Är en överraskning så jag kan tyvärr inte säga här vad det är ;0) Hihi

Slänger in en sommar blid då ja Lääängtar så efter sommaren!
Väntar just nu på att det ska bli lite varmare ute så Vår " lilla" Magnolia buske ska blomma. (Den som står precis bakom huset, visst är den mäktig? Närmast är äppel trädet, inte så litet de heller)







ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar