torsdag 8 augusti 2013


Oj vilket tråkigt väder
 Men vi behöver lite regn så svampen kan växa
Och mossan blir grön och fin tills jag ska jul pyssla

Idag så har jag och barnen haft manikyr, pedikyr och
klippa håret dag ;-)

Linnéa s naglar


************
Pyssel från sommaren

En utav sommar klänningarna


....och en kul grej som jag gjorde till
min sambo och bror ;-)

 

****************

Går och funderar på om man skall sluta
sälja de alster som man gör... 
Är lite tråkigt att man gör så mycket åt alla andra
 och nästan inget till
sig själv
Som den perioden när jag målade på spånkorgar
(Men som tur är har min mor några hemma) 

Fick ett samtal förut från köpmannaföreningen i Åmål
De har en ny idé och ragga folk
Stod i valet och kvalet 
Ok 
om ni ber så snällt!
Har tackat nej till så mycket det sista

Så andra advent finns jag i Åmål

*******************

ANN-DESIGN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar