söndag 10 mars 2013

Mässa

 
Igår var det Filippamässa ;0)
 
Nöjd med dagen!
 
Glömde ju ta kort när jag plockat upp allt....
 Folk började strömma in och jag hade fullt upp med att sälja ;0)
Men här kommer lite kort på de som fanns kvar efter halva tiden...
 
 
Bild: Susanne Persson tyvärr glömde jag ta när jag packade upp allt. Har nästan ingen luffar slöjd kvar. Och Nästan alla ordstäv är sålda. Några ringar kronor smycken och ljus finns kvar.
 
******
 
Även stora FINA tjejen
var så duktig som orkade vara med heeela dagen
och
som dessutom fick komma med i tidningen
 
 



Nytt för i år var - skaparverkstad för barnen
Det va mycket uppskattat!
 
Hoppas vi ses igen nästa år
 
***************
 
Nu får man ladda upp igen inför Silvénska
Och sen kanske man kommer finnas me på lite andra ställen oxå under våren ;0)
 
**************
 
ANN-DESIGN


2 kommentarer:

  1. Fina Linnéa liksom Viola och Julia. Lyckost dig. Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Tack! Är så glad att få ha så fina och underbara tjejer. Tänkte vi kommer en sväng under påsklovet. Men ja hör av mig innan. Kram

    SvaraRadera