torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Har fått 2 fina alla hjärtansdags kort utav barnen

Néa fick panik då hon glömt de på skolan så hon gjorde ett snabbt här hemma ;0)
 
 
Även Viola har gjort ett hjärta som hon klippt ut <3

 
***************************************
 
Annars håller jag på att greja inför Filippamässan
Har lovat stora tjejen att få vara med i år
Hon får hjälpa till med att göra ringar, halsband och kronor utav piprensare
 
Innan bussen kom imorse så satt hon och grejade
(tror hon är lik sin mor)
 


Linnéa gör grov jobbet och jag finliret
 

 
Ros ringar utav piprensare

 
Har även gjort några armband
Men de fattas några... Hmm undrar vart de tagit vägen?
Barnens svar - De va så fina så vi tog dem ;0) haha

 
Tror även att jag har bakat färdigt....
 
Men nu när jag tänker efter -
Hur ska allt få plats på mitt bord på mässan
Får fundera ut nått smart...
Ska ju även ha med, ljuskronor och lite luffarslöjd

 
 
Har även sytt en ny väska till stor tjejen
 
 
Den har sex små fickor runt om... Får hon plats med massa saker
 
*****************************
 
Har fundera ett par dagar nu om jag ska ta steget och börja lägga Julia i sin spjälsäng på natten
Men så kommer höns mamman in och stoppar mig
- Har ju en baby vakt så ja kan ha koll på henne, fast vi inte ligger i samma rum
men men, får nog grönna ett tag till... ;0)
 
 
Vagga - VS - Spjälsäng
 
 
 
Mina fina tjejer <3
Har sånn tur att jag fått så fina tjejer i mitt liv

 
Får även hoppas på att de blir helt friska från alla dessa hemska baciller som far runt
Vi har haft RS virus, öroninflammation, mega förkylningar på besök
Nu vill vi ha vååååår och sommar så vi kan börja va ute och mysa!
 
********************************
 
ANN-DESIGN


2 kommentarer: