onsdag 21 november 2012

Stressigt

Oj oj, nu närmar det sig med storm steg....
Hade lite smått panik förra veckan - Hur ska jag hinna???
Men så igår kände jag att, Nu är jag gött me! ;0)
 
Inte lätt när man ska va på två ställen samtidigt och hur mycke saker ska man göra?
Så nu ska jag "bara"
* sy de sista luvorna till granris tomtarna, sen montera ihop de de som är kvar
*göra marknadsnougat
* struvor
 
Sen tror jag att allt är i sin ordning ;0)
 
 
Några kransar

En krans och det som ska bli en tomte ;0)

Mina röriga lådor *haha*


Ljus och hyacint med mossa

Hyacint med "moss vas"
 
 
************************
 
På lördag 24 nov är
Ni är Alla välkomna till Silvénska Villan 
För då öppnar hantverksmässan
Vi har öppet 24 nov till 20 dec
Mån-fre 10-18
Lör 10-14
Sön 13-17
 
***************
 
Samma dag så är det lyktfest i Långserud!
 
Lyktfest i Långserud 24/11
NYHET Restaurang Skafferiet kommer att förvandlas till butik denna kväll.
Utställare: Ann-Design www.ann-design1.blogspot.se
Blommor & Betong www.busungarnasecondhand.se
Jdesign www.jdesign.snabber.se
Malin från Stilmagazinet i Åmål
Systrarna Johnssons marsipan & bakverk , Anettes inredning,
LUT info om Lyktfesten finns på www.langserud.se
VARMT VÄLKOMNA!!!
 
 
 
*******************
 
Nytt!!!
 
Har skapat en grupp på facebook
Ann-Design
 
Gilla eller dela eller vad ni känner för! ;0)
 
***************'
 
ANN-DESIGN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar