söndag 4 november 2012

Ja lovade att INTE grejja nått mer under helgen
* FÖRLÅT * mamma ;0)
 
 
I fredags så gjorde jag en ny modell utav vaxduks väska
 

 
********************
 
Har tänkt ha med några kransar till försäljning
Men hur skall jag presentera dem så de blir snyggt?
Natt till igår så kom ja på att man kan ju faktiskt göra en stege utav pinnar, sagt och gjort!
Plus att jag och barnen fick en härlig tur i skogen ;0)
 
Hittade även lite näver som låg och "skräpade" i skogen, tyckte att jag hade bättre användning för de än att det bara låg där med en massa mossa på sig...
 
Utav nävern klippte jag till några hjärtan ;0)
Som kommer att bli dekoration till både de ena och de andra..
 
Här har ni en liten försmak på hur en av kransarna ser ut
Även min underbart fina stege *haha*
 
 
 
 
 
Några stommar och kransar som inte är klara ännu
 
*************
 
Utav en *Kaffekopp *Mossa *Hemstöpt ljus *Kotte och ett *Hjärta
så kan man göra en sån här ;0)
Den andra är redan i cellofan och infinner sig i lådan, där mycket annat smått och gott finns. 
( Som skall med till Silvéska Villan den 24 nov )
 
 
**********************
 
Sen en eloge till min kära sambo som orkar med mitt stök i fin rummet, PÅ MATSALS BORDET....
Så här hemskt ser det ut!
(En liten del utav det)
 Men snart - SNART är jag klar med allt "hoppas ja" Finns ju så mycket fint att göra!
 
 
 
**************
 
FORSATT TREVLIG SÖNDAG!!!
 
**************
 
 
ANN-DESIGN
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar