söndag 24 juli 2011

Söndag

Jag lever....
Försöker njuta så mycke som möjligt av min sista dag på semestern.

Veckan som varit har vart intensiv, men fylld av massa roligheter!
Har äntligen kommit ikapp med alla beställningar.
Har även suttit på Silvénska villan i Säffle.
Där träffade jag på en underbar människa.
Vi diskuterade kommande Filippamässa- som ligger låååångt fram i tiden, ja vet.
Där föddes en ny idé som jag har utvecklat här hemma, måste bara få tag i pärlor i de färger som jag vill ha, även returen kommer få ett besök av mig för att köpa lampskärmar, el ja stommen iaf ;0)


Får fylla ut inlägget med 2 bilder :0)

Namn halsband
170:-

Var ute en sväng i skogen här om kvällen,
blev skrämd av en råbock som sprang runt o skälla!
F*n va feg jag kände mig ;0)
Så fort ur skogen! 
Får hoppas på bättre lycka nästa gång och mer av skogens GULD.

Var även ute och grävde i lannet igår, för 3:dje gången så får jag upp fina "potäter".
Nästa år kommer jag lätt ha ett 3 dubbelt så stort potatislanne.
Riktigt kul!

Skogens guld
Egen odlad potatis




ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar