fredag 11 februari 2011

Inte lätt och va nybörjare

Ja detta ska bli spännande, lära sig massa nya funktioner och att blogga över huvve taget. Går emot mina principer helt. Får se om jag kan få till lite bilder längre fram.

Denna blogg kommer till största del att handla om mina alster som jag tillverkar.
Materialet som jag använder mig av är allt ifrån vad naturen har att erbjuda till saker som jag köper ute i handlen.
Just nu håller jag på att förbereda mig inför en Mässa- Filippamässan där bara kvinnliga utsällare finns. Den går av stapeln den 26 Mars. Ska blir mycket intressant då ja inte varit med på något sådant tidigare. Har hållit till på hantverkshuset i Upperud vid 13 års ålder, men de känns som typ hundra år sen!

Får ta några kort sen så ja kan börja visa upp lite alster!

Ha de gött Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar