söndag 28 oktober 2012

I torsdags fanns jag på Kök och presentboden.
Fick fria händer och kunde använda mig utav allt som fanns i butiken
....och det fanns mycket fint att välja på!
 
Jag tog tyvärr inga egna kort :0(
 Lånar ett av en som där emot tog ett på mig ;0)
 
 
 
 
*****************
 
Gissa vad jag ska göra?....
 

En ledtråd....
*Vatten som skall hållas varmt, mellan 70-75 grader
*Stearin

 
****************************
 


 
Första anordningen klar
Bara invänta att stearinet har smält klart
 
Efter X antal "doppningar" så har vi fått lite Ljuskronor
 
 
 


 
Pyntat den lite med mossa, natursnöre och ett par skridskor
 


 
Inpackad i cellofan
 
 
 
*****************
 
Två till som inte är klara riktigt ännu...
Skall köpa några fina band som skall knytas runt ljusen
 
 
 
Dessa Ljuskronor kommer att finnas till försäljning på Silvénska villan, med start den 24 nov
 
Vill ni köpa tidigare så går det givetvis också bra
 
 
******************
 
ANN-DESIGN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar