söndag 21 oktober 2012

Halloween

Det enda man har att se fram emot på hösten är Halloween....
(även alla andra höst pyssel som hör till)
 
 
Stora tjejen har vart på monster kalas, så här fin va hon ;0)
 
 



I fredags köpte jag mig en pumpa
Den skulle ju inte ätas utan skäras i...


Mina pumpa verktyg kan jag inte vara utan!


Mums, pumpa kärnor- som sedan rostades

 
Så här blev den!
 
 
*******************************
 
Gjorde även om på bordet- lite mer höstigt....
 
 
**********************
 
Då blev de även klart idag att jag kommer att på torsdag infinna mig i butiken- Kök och presentboden mellan kl. 18-20
 
*** ....Många butiker och serviceställen kommer att delta i tjejkvällen på torsdag. Verkligen trevligt. Viktigt att vi ställer upp och visar att Säffle kan. På Kök & Present kan Du köpa lotter på det Dukade bordet, m.m. V. Näs Rödakorsdamer finns på plats. Afternoon tea med scones och lemon curd. Vi testar röda teer, sover gott på detta, ej uppiggande. Få inspiration inför höst och advent.... ***
 
Varmt välkomna!
 
******************
 
ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar