söndag 26 maj 2013

Dop

För en vecka sen idag var det dop
Tänk va tiden rusar fram!

Många har sagt - varför har du grejat så mycket till dopet? Du överarbetar osv...
Det är ju bara ett dop!
Men för mig som har mycket krav på mig själv, så är det inte bara ett dop!
Ni får säga vad ni vill. Jag vill att det ska vara fint, fast Julia inte kommer att komma ihåg detta.

Min dator sladd har havererat och jag får göra inlägget med mobilen,  så ni får bara bilder på tårtan, som jag förövrigt blev väldigt nöjd med!

(Ursäkta röran på bilderna, är inte så haj på hur man fixar till dem från mobilen).

***********************************

Sen har jag och min far gjort klar en beställning på en bröllops present. Den blev faktiskt väldigt bra!
Får hoppas att brud paret blir lika nöjda ;-)

**********************************

Ni får ha en trevlig morsdag alla mammor.
Jag har redan fått fina presenter och blommor :-)

**********************************

ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar