onsdag 20 mars 2013

Fick för mig att sy en klänning till stor tjejen
 
Började med att mäta och mäta på mellan tjejen
 Men hon tröttna till slut på mig och sa
-Mamma, om Barn säger att de Inte vill mätas något mer, så vill dem inte de!
Hon är allt för go hon
Kunde ju inte låta bli och skratta åt det heller ;0)
 
Då hon tröttnade på mig fick jag fjäska till mig ett mönster utav min svägerska som är sömmerska.
Så jag känner ingen press på att lyckas sy denna klänning
Gjorde en provklänning
 Den gav jag upp, för jag hörde henne och min sy fröken- Så där kan du ju inte sy!
Så jag hiva den och gjorde om och gjorde rätt :0)
Så här blev den iaf
Gammalt gardintyg och en blus som jag aldrig gillat...
 Vipps så blev de en klänning ;0)
 
 
Klänning

 
Har även sytt några ugglor
Några kommer jag ha med till Silvéska i sommar
Även annat smått och gått ;0)
 
 
Ugglor

 
Julia har fått en liten en i vagnen
 
 
 
Slängde även ihop en liten påskgrupp förut ;0)
 
 
 
 
 
**************************
 
ANN-DESIGN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar