måndag 28 januari 2013

Har sagt till mig själv att inte bland in privatliv i bloggen, men...
 
Har gått runt och sagt att jag fyller 30 på torsdag, men ack så fel ja hade. Kollade en extra gång i almanackan och jag fyller redan på ONSDAG!
Gah, jag som inte vill!!!
Men som en sa idag, det är bara en siffra...
Jag kan ju säga att just nu, speciellt efter idag, så känns det lite bättre att fylla 30
Har ju fått två lite för tidiga presenter, de bästa som man kan få
 
* Mitt liv har berikats utav ännu en prinsessa <3
* Idag blev det klart vart min nya tjänst kommer vara när jag börjar jobba igen och fick de jag önskade! Är så jäkla glá
 
 
*******************************************
 
Har börjat visa Julia hur man ska gör när man pysslar, även stora systrarna är med och grejar
 

 
Och resultatet blev så här ;0)
Mumsiga tårtbitar- örhängen
 

 
*********************************
 
Hade ju kalas för oss som fyller år i Januari i lördags
( då man fyller de berömda 30 )
 
Fick bl a en ny symaskin
Så nu slipper jag ha en massa bråk med min gamla maskin, underbart!
 
 
 
 
*********************************
 
 
ANN-DESIGN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar