onsdag 5 december 2012

Gardiner

 
Tror nog jag har den snällaste stora systern!
(Hon tänker på mig och barnen i alla lägen!)
 
Varje år kommer de nått fint på posten
I år fick tjejerna varsin julkalender
Viola har än så länge bara öppnat sin och hon är hel nöjd med de hon fått ;0)
 
 
Tomte kalender
 
************************
 
Gillade inte mina jul gardiner som jag hade förra året i köket
 
Beställde tyg och det skulle inte komma förens idag :-(
 Jag som ville ha klart allt tills den 1:a advent
MEN....
Jag lyckades fjäska till mig 2 av 3 tyger, därav så blev inte resultatet riktigt som ja tänkt, men de blev bättre än inget iaf :0)
Det röda tyget som kom idag, får bli en parad handduk och nya överdrag till kuddarna
 
 
Gardiner


 
*****************
 
Har gjort mig en nya blog sida som jag kommer lägga upp alster som kan beställas.
Ni kan beställa genom min mail ann.linden83@gmail.com eller
lämna en kommentar.
Sidan (fliken) ser ni längre upp på den här sidan- under bilden...
Annars har ni adressen här BUTIK
 
***************
 
Säger bara ta de lugnt ute på vägen ni som är ute!
 
Körde min dotter till badhuset imorse, inge kul alls...
Men vi har gjort som min lilla dotter sa - Nu åker vi hem och låser in oss! Fy, sicket skit väder....
Jag klagar inte över hennes beslut, så - Sagt och gjort ;0)
 
*****************
 
ANN-DESIGN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar