fredag 5 augusti 2011

Virkat

Kolla på film igår kväll.
 Men jag hade så mö energi i kroppen så ja va tvungen att göra nått vettigt av den.
Det blev ett par handledsvämare.
Är ju så frusen av mig, så de passar bra till hösten/vintern!

Handledsvärmare

Har även gjort mig ett par i svart, som är lite längre.
De skall jag pynta med svart spets, har tänkt ha dem på mig till goth bröllopet i okt.
Sen så har jag bara den lilla hatten, en korsett (presentpåse) i svart och rött och presenten kvar.
Men presenten kan jag inte avslöja här ;0)

*****************************

Fick på posten två härliga stickade "pippi" tröjor, till barnen.
Min pappas faster, på härliga 91 år har stickat dem på fri hand. Helt otrolig är hon.
Jag hoppas jag blir som henne när jag blir "stor", vilken härlig människa hon är!


"Pippi" tröja


Trevlig helg!


ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar