onsdag 15 juni 2011

Virkar

Håller på med virkningen...
Men det går segt, ingen inspiration, blir inte som ja vill!
Äch, tar de en annan dag...
Har faktiskt lite tid kvar på mig innan jag åker till Silvenska och dukar upp alla gosaker och luffarslöjd.

Men jag har iaf slipat och oljat in vår ytter dörr. Bild kommer senare, då jag skruvat dit vår flådiga välkommen skylt som vi fått i bröllops present. Kan ju inte hänga upp en snygg skylt och dörren ser ut som *** -  ja som bare den! ;0)

På tal om bröllopet.
Har grönnat på hur tack korten ska se ut. Jag brukar alltid pyssla ihop något- blir lite mer personligt då. Men nu hittade ja där jag beställer kort ifrån, skit snygga layouter. Kör en latmask, men snygga blev dem. Fick ju iaf välja texten själv :0)

Ha en trevlig kväll alla!


ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar