fredag 29 april 2011

Så här fint har jag utanför altan


Ett hav av Magnolia som blommar och doftar så underbart!


Är det inte STORT och MÄKTIGT....



Vi har helt underbara grannar, verkligen allihopa!
En utav dem fick uppleva min panik idag. Jag har ingen metalltråd hemma!
Jag och barnen knalla till Servis på landet butiken för att se om de hade nått hemma där. Tyvärr så hade de inte de...
Här nu på kvällen ropa grannen och han hade tagit fram sin metall tråd från den tiden när han höll på med luffarslöjd.
Jag fick alla rullar han hade!
Tack, tack, tack!!!



Fick piffa till min ljuskrona förut. Tänk lite blommor i den som typ liljekonvalj el liknande UUU va fint :0)
Men bilden gör den INTE direkt vacker... Mö finare i verkligheten!


Pimpad ljuskrona



ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar