lördag 5 mars 2011

Ta da...

....Visst kan JAG om JAG vill....
Men jag måste vilja oxå, ingen som tjatar på MIG :0)

De jag har gjort- om ni inte redan sett de....
Kolla in bilderna till höger   ----->
 Nu kan ni se bilder och priser. Kommer fylla på undan för undan.
Ni får hjälpa mig... Vad vill ni att jag ska lägga upp för bilder och priser?!...
Allt jag gör är till försäljning. Kom gärna med EGNA ideér och förslag. Finns inget som är så kul som att göra efter kundernas önskemål och ideér.

Annars håller jag på att spana in och har även beställt lite smyckes delar. Ska bli riktigt kul att göra smycken igen!

Blir inga bilder idag.
Ni får hållas tills jag har skapat det jag har i huvvudet! - Tror knappast ni vill se röran i mitt huvve :0)



ANN-DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar